tjockisen och jag...

 V32 vs V33 


På en vecka har det hänt en massa med magen mig..
Från att ha varit stor och ståtlig i v32 har den nu sjunkt drastiskt i v33.
BM sa att lillkillen redan hade lagt sig ordentligt och att jag inte skulle vara förvånad om lillen ville komma lite tidigare med tanke på vilka kraftiga förvärkar jag har haft de senaste.

Har nu gått upp hela 15kg?!! Shit asså, de sa bara poff, 5kg sen sist ja va hos Mvc. Nu vill ja inte mer asså...
Inte för att ja vet vart dessa 15kg sitter någonstans, för har inte blivit så mycke större någon annan stanns.

Dobrina och Neal har äntligen bokat sina biljetter till sverige med.... Dom kommer att komma den 16juni och stanna 2 veckor =)
Helt underbart för de va allt för längesen vi sågs, ungefär 1,5år sen.....

Har äntligen börjat "boa" på allvar här hemma med... känns så skönt när allt börjar bli klart, går juh endå in i v34 imorgon så de börjar juh närma sig den stora dagen...
Vi väntar med spänning på dig hjärtat!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0