Stressed??!




Dom ringde från MVC i morse, dom ville ändra min tid idag från kl 14.00 till 11,00.
Dom antyde i telefonen till Tsetso att om ja inte tog den nya tiden så skulle ja troligtvis få vänta 1 till flera timmar innan ja kunde få komma in på min riktiga tid....
T som vet hur mycke ja hatar att vänta sa att han skulle givetvis skicka iväg mig på den tidigare...
Nu är de bara de att ja e en planerare..
Inte för att ja skulle göra något alls innan mvc, men nu känner ja mig super stressad.
De värsta är nog igentligen att ja måste tillbaka dit igen kl 13,30
för min läkartid... suck va tråkigt...
Nää nu ska ja busa lite med min hund innan ja går.....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0