Inget att bry sig om, bara en sådann kväll!

Är lite trött på allting just nu, ber om ursäkt för de...
Vårat hem ser ut som en svinstia, trots att ja inte gör mycke mer än att städa hella tiden.... eller ja, inte hella tiden men så gott som hella mornarna....

Ja man måste dammtorka och dammsuga varje dag när man har hund..
Ja man måste ställa in använd disk i diskmaskinen och trycka på start när man gå och lägger sig... (hatar lukten som blir om man låter "gammal" disk stå frame över natten.....)
Ja man måste sätta på minst 1 tvättmaskin varje dag, för tro mig, Dina underkläder och strumpor tvättar inte sig själv...
Ja man måste gå ut med hunden flera gånger om dagen, trots att de är kallt och blött för att aktivera den stackarn... De va juh trotts allt vi som valde att skaffa honom eller hur???!!

Igentligen ska ja inte klaga, du brukar faktiskt hjälpa till, men de senaste har du slappat till dig lite....
Och jag är just nu trött, grinig, sugen på något vi inte har, och gravid..... Jag kan inget annat än att klaga..
Hoppas bara att din trött fas snart är över, för ja vet inte hur långt ja igentligen klarar....

kan inte plocka upp saker från golvet längre, kan ju för fan med nöd och näppe ta på mig sockarna på morgonen....och till och med det kräver att ja nästan ramlar omkull ett par gånger innan första sockan är på plats...

Imorgon är de dax för nästa besök hos MVC.... Är inte jättenöjd med min barnmorska faktiskt, så hoppas att hon har en bättre koll i morgon annars så kan ja nog inte hålla mig längre utan måste säga till henne.....
Ska även till läkaren imorgon hos MVC för att kolla mitt högerben och se vad som kan orsaka kramperna ja har i vänster bröst...

Nää kanske ska försöka sova lite, får juh aldrig sova ut ordentligt nu mera så man ska vell ta vara på de stackars få timmar som man får?!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0