SNART SNART...

T är hos jobbcochen.... själv sitter ja å tråkar här hemma i väntan på att ja ska ta mig ner till MVC.
Ska bli kul å se omm hon kanske kan ge mig en uppskattning på ungefär hur stor han är, våran "lilla" kille..
Börjar nämligen bli orolig nu, Älskade T och hans bror var nämligen båda två i "stora barn" klassen.... Dvs dom var över 5kg vardera när dom kom ut... De är nog de värsta ja kan tänka mig inför förlossningen, att de ska vara en 5kg klump.... Annnas kan ja inte derekt påstå att ja e orolig... de kommer gå bra... (hoppas ja)

Förvärkarna blir bara allt värre och värre.... Imorse vaknade ja med värkar utan dess like, de höll vell i sig ca 2timmar, men nu har de lugnat ner sig en anningen. Tillräkligt för att ja ska kunna känna mig så bekväm som de går just nu.....

(men lillfisen, du ska veta att ja känner dig, konstant idag......)

Längtar så oändligt tills du kommer och jag äntligen får lära känna dig....

Keep you posted later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0