6 timmar sen försvinn!

Läste precis en artikel i GP.

Nu kommer dom med ett förslag för 2010 om hur man ska spara in mera pengar på vården...
Deras förslag är att man bara ska få 6 timmar på bb efter man fött barn och sen ska man åka hem med den lille.!
Jag som inte ens har fått barn ännu vet juh att de inte fungerar, 6 timmar efter förlosningen så fattar man juh knappt fortfarande vad de är som har hänt, inte minst att man faktiskt har fått sitt barn...
Eller har ja feL?
Jag tror inte att man är kapabel idag att åka hem efter 6timmar.... Man är juh knappt människa igen juh.
Näää ja hoppas verkligen inte att detta går igenom, för ja tänker då tomefan (ursäkta svenskan) inte åka hem så snabbt, även om de gått felfritt.... Man behöver den tiden på¨sig att smällta allt.......




http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.243687-nyforlosta-hem-efter-sex-timmar

Kommentarer
Postat av: Jennie

hade jag fått bestämma hade jag gärna åkt hem efter så kort tid! Tål inte sjukhus... men vi va tvungna att stanna över natten för att läkaren skulle kolla henne innan vi fick åka hem! Vilket är bra!

2009-11-06 @ 22:03:31
URL: http://mamijen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0