om du ändå var....

Lika vacker på insidan som du är på utsidan.
En ganska otrevlig komentar jag fick utav en kund idag. Visste lixom inte vad jag skulle säga tillbaka.. allt för att jag sa till henne att hon inte fick en vara billigare än vad den redan var. Då snackar vi en reatopp som kostade 80:- men på halva rean så de blev asså 40:-
Folk är allt snåla asså.

snart bär det av till coop för att handla lite mat.

Har tänk en del på en massa människor den senaste veckan.
Så mycket folk som har passerat i enns liv genom åren, endel är man glad idag att man slipper men en del saknar man nått så attan. Är faktiskt lite arg på mig själv att jag släppte dessa personer ur mitt liv så lätt.
Människor som präglat än till den man är idag, på gott och ont givetvis.
Så denna veckan har jag lagt min energi på att försöka nå ut till dessa människor igen.
Jag vet att jag har en del att gottgöra för vissa av er, men jag kan lova att jag skall göra mitt bästa för att ni så småningom skall släppa mig in på livet igen.

forts. senare. ska röra mig nu...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0