mamma

Ja de kanske man ska bli imorgon då, ska och göra första besöket hos en underbar liten valp jag har tingat åt mig själv.

Varför ska människor vara så negativa?
Jag mennar när jag berättar att ja ska ha hund så får man bara i mothugg; har du tänkt på ansvaret? ska du aldrig mer resa utomlands? har du råd med detta?
Jag är vuxen, eller ja 23 år i allafall och skulle vell kalla mig vúxen med ett barnsligt sinne om jag fick välja orden själv.
Självklart har jag tänkt igenom allt några extra gånger innan ja bestämt mig.
Självklart har jag råd, annars skulle jag inte göra de.
Självklart ska jag vell resa mer, men kanske inte i den grad jag gjort förut.
Många resor vi har gjort de senaste har varit för tsetso´s skull... låter fel att säga så, men så är det faktiskt.
Vill han fortfarande åka fram å tillbaka till england så får han gärna göra de, men jag har inga som hellst problem att stanna hemma, om de skulle vara fallt. Och visst så vill ja självklart åka på någon utlandssemester i sommar, men jag har faktiskt redan kollat upp de där, och de finns en massa och ej så dyra, fina sommar"kollon" för hundar.
Nu handlar de om 3 veckor, inte flera månader.

Men de spelar ingen roll nu, jag vet vad jag vill ha och självklart ska ja skaffa mig de om ja kan, de förtjänar faktiskt jag!

Nog om detta...

<Idag har varit en helvetesdag rent utsakt. Har en sån sjuihelvetes förkylning, och de har varit en helktisk dag på jobbet ´minst sakt. massor av folk... suck.. typiskt när man inte mår bra...
 nee nu ska ja nog göra nått annat....
 kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vill börja med att säga att du e minst lika vacker på insidan som på utsidan..en sån kommentar som du fick kan man inte ge någon man inte känner.



Och du vet att ja stödjer er i hundköpandet :)

kan t o m vara extra mamma vid behov :)

Klart man blir låst när man skaffar djur..men ska man iväg så går d att fixa "barn"vakt mm.



puss puss

2009-02-01 @ 00:42:47
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0