hoppsan kerstin så de gick...

Ville bara medela att jag hade otroligt kul igår!
Kvällen startade hos Daniel, med en flarra rödvin och let´s dance vilket lilla daniel var allt för insatt i.. asg.
Sedan kom sötaste Mini Mac och hennes "styvmor" och hämtade upp mig och in bar det till stan för att svänga våra lurviga på dansgolvet.

Första anhalten: Rockbaren givetvis, mycket trevligt.
Andra anhalten: Golden day´s.... humm behöver jag säga mer lixom`=? Vi kände oss som 2 gamla tanter där, har blivit ett ganska tråkigt ställe måste jag säga, fast vi 2 har juh aldrig haft några problem att liva upp en fest...eller? Tror dom att en av de nya vakerna fick en lite förälskelse i mig ;)I
see you baby, shakeing that ass...
Tredje stopet: GRETAS!! Verry nice va!

Idag mår man dok bättre än vad man förtjänar antar ja, men ja ska inte klaga över de,

lite bilder kommer med....

Nu roppar soffan på mig...
fulla? Vi? Aldrig... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0