en nyckter bakfylla....



Är så jävla trött idag.. skulle kunnat dricka mig as packad igår utan att känna någon skillnad idag,,,,
Men de gjorde ja inte, inte en enda öl... trots att ja va på party humör... de e duktigt zandra.

Var på stefan andersson igår, vilket var jätte fint, vilken röst och inlevelsefull berättare han e  endå...

Har precis varit ute med leo, och sitter nu och försöker dricka mitt kaffe ifred, men den som känner leo vet att de är omöjligt... Leo anser nämligen att bara hans pappa får sitta vid datorn hella dagarna, medans mamma inte får sitta där alls,,,, för då ska hanbitas å skälla å gny....

Måste verkligen göra mig iordning för jobbet nu, men har ingen lust alls...   Jag är ledig i morgon och får vell nöja mig med den tanken.....
Ska försöka komma åt datorn ikväll och uppdatera lite, men kan inte lova att min man släpper den igen.... datanörd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0