Underbart

Kom precis hem från en skogspromenad med Leo i de fina vädret...
Finns inte så mycke som slår den känslan faktiskt just nu.
Känner mig fri, lycklig och lätt.... Inget som tynger mitt hjärta just då. Helt underbart. Jag har världens finaste valp!
Han är så duktig när vi är i skogen, han går fri, springer runt och busar och kommer självklart tillbaka och sätter sig nedanför mamma när ja ropar! De är min kille de...
Idag har vi kastat boll i skogen.... väldigt kul faktiskt. Tror Leo tyckte de me... hans svans svingade fram och tillbaka som en vindrutetorkare... asg.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet. Känns vell mindre trevligt en dag som denna, men måste man så måste man---

Ha en underbar dag i solskenet alla mina söta där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0