Beslutsångest!

Har fått en lägenhet på smyckegatan, Äntligen tänker de flesta som har fått höra mitt tjat om att ja vill flytta dit,
Men riktigt så lätt e de inte.
Lägenheten ser nämligen ut som FAN!
Den kommer att behövs göra om totalt... De är nog den största svinstia jag någonsin sett..
Så hur mycke är stena villiga att hjälpa till? Kan jag få en ny spis, och nya tapeter kanske?
hur mycke vågar man kräva?

Med tanke på att jag hade s¨ån flax att f¨å lägenheten för de första.
Nee, hoppas verkligen att dom kan hjälpa till så jag kan säga Ja till lägenheten.

Idag snode Leo min lunch med, hade stekt en kotklett som ja skulle ha med mig till jobbet, den låg och kylde av på matbordet. Gissa vem som hoppade upp och tog den? vem som åt upp allt av den, tillåme ben?
Hoppas verkligen inte han förstör sin mage nu.....

Nää  måste verkligen göra mig iordning nu så ja hinner till jobbet itid....
Ska försöka bättra mig å skriva lite oftare.....
Skriver imorron i alla fall, så ni får veta hur ja beslutade mig......

Många gosiga söndagskramar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0